Digilogue als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Digilogue

How to Win the Digital Minds and Analogue Hearts of Tomorrow's Customer. 1. Auflage. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
How to leverage the enduring human need for analogue experiences to attract and retain more customers in a digital world.



Anything that can be digitised will be digitised. But can the digital-connect ever really replace the personal touch? Is word-of- … weiterlesen
Taschenbuch

18,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von ein bis zwei Wochen
Digilogue als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Digilogue
Autor/en: Anders Sorman-Nilsson

ISBN: 1118641388
EAN: 9781118641385
How to Win the Digital Minds and Analogue Hearts of Tomorrow's Customer.
1. Auflage.
Sprache: Englisch.
Wiley-Blackwell

18. Oktober 2013 - kartoniert - 288 Seiten

Beschreibung

How to leverage the enduring human need for analogue experiences to attract and retain more customers in a digital world.



Anything that can be digitised will be digitised. But can the digital-connect ever really replace the personal touch? Is word-of-mouse always more effective than word-of-mouth? And what of customers' enduring need for analogue experiences (think analogue watches, paperback books and multiplex movie theatres, for example). In your rush to embrace your customers' digital mind are you ignoring an equally valuable asset: their analogue heart? Better yet, how can you leverage the analogue heart to provide your company or brand with an unbeatable competitive edge?



The answer, according to internationally acclaimed futurist, Anders Sormon-Nilsson is Digilogue -- the 'translational sweet-spot, the convergence of the digital and the analogue.'



A book that will revolutionise how you do business in a digital world, Digilogue provides powerful insights, strategies and tools to help you provide value to digital minds, while connecting with analogue hearts.

Inhaltsverzeichnis

About the author ix

Acknowledgements xi

Prologue xv

Introduction xxi

Part I: The fighters size each other up 1

1: Digital disruption 3

2: Analogue versus digital 29

3: Bringing the old and the new together 51

4: Digilogue 77

Part II: The battle heats up 97

5: Digital grapevine 99

6: Analogue escapism 117

7: Digital diffusion of ideas 137

8: Analogue location drives digital innovation 157

Part III: Hanging up the gloves and meeting in the middle 173

9: Standing the test of time 175

10: Going digilogue 197

Conclusion 215

Index 217
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.