Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Faizsiz Bankacilikta Mudarabe ve Kar | Cemal Kalkan
Produktbild: Faizsiz Bankacilikta Mudarabe ve Kar | Cemal Kalkan

Faizsiz Bankacilikta Mudarabe ve Kar

(0 Bewertungen)15
180 Lesepunkte
Taschenbuch
Taschenbuch
17,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Di, 07.10. - Sa, 11.10.
Versand in 2-3 Wochen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Mudarabe, taraflardan birinin sermayesini, digerinin emegini ortaya koydugu kar ortakligi sö zlesmesidir. Taraflar, bu sö zlesmeyle ihtiyaclarini giderme, sermayelerini muhafaza etme ya da kar saglamayi amaclayabilmektedir. Mudarabenin temel gayesini ve varlik felsefesini olusturan sey kardir. Nitekim kar dü sü ncesi ve beklentisi olmasa insanlar bu sö zlesmeyi tercih etmezler.
Calismanin teorik kurgusu icinde, ö ncelikli olarak fikih kaynaklarinda anlatilan mudarabenin hukuk mahiyeti ve sö zlesme acisindan oturdugu zemin net bir bicimde ortaya konulmustur. Ardindan gü nü mü zdeki faizsiz bankacilik sistemi icerisinde kullanilan mudarabenin, klasik dö nemdeki mudarabe uygulamalarinin sahip oldugu ö zellikleri ne derece karsiladigi degerlendirilmistir. Daha sonra mudarabe karina odaklanilmis ve bu kapsamda ö zellikle kar istihkak sü recinde mudarabe taraflarinin olusmus ya da olusacak kar ü zerindeki haklarinin niteligi nedir sorusuna cevap aranmistir. Ayrica faizsiz bankalarin ana omurgasini olusturan mudarabe temelli katilma hesaplarinin, Islam hukukcularinin benimsedigi cerceveye ne kadar uydugu ve bu acidan bir mesriyet sorunu barindirip barindirmadigi tartisilmistir.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
01. April 2022
Sprache
türkisch
Seitenanzahl
294
Autor/Autorin
Cemal Kalkan
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
ISBN
9786057387233

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Faizsiz Bankacilikta Mudarabe ve Kar" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.