An Introduction to Quality Assurance for the Retailers als Taschenbuch
PORTO-
FREI

An Introduction to Quality Assurance for the Retailers

2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
"This book is a wonderful resource with extensive references. It outlines proven, practical techniques to reduce costs, improve quality and enhance customer satisfaction. It's a MUST HAVE for retailers and consumer products manufacturers as well as a … weiterlesen
Taschenbuch

30,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von 3 bis 5 Werktagen
An Introduction to Quality Assurance for the Retailers als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: An Introduction to Quality Assurance for the Retailers
Autor/en: Pradip V. Mehta

ISBN: 0595313620
EAN: 9780595313624
2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
iUniverse

20. April 2004 - kartoniert - 420 Seiten

Beschreibung

"This book is a wonderful resource with extensive references. It outlines proven, practical techniques to reduce costs, improve quality and enhance customer satisfaction. It's a MUST HAVE for retailers and consumer products manufacturers as well as a terrific educational resource."--Kenneth L. Wilson, Director, Quality Assurance(Retd.), Army & Air Force Exchange Service(AAFES)


"Not only retailers but all manufacturers and importers should closely study this important work. It offers practical step by step guidance on all aspects of Quality Assurance in an easy to read format that anyone can understand and implement."--Thomas F. Bennett, Director of Quality Assurance, J. C. Penney Company, Inc.


"This is a comprehensive text that explains in simple terms the complex business of product quality assurance. Pradip Mehta shares his years of experience in this field making this book an excellent reference for novice and expert alike."--Donald L. Mays, Vice President, Retail & Consumer, Product Services, ETL SEMKO Division, Intertek, Testing Services(ITS) and Former Technical Director, Good Housekeeping Institute


"Pradip Mehta breaks new ground as he examines the world of Retail Quality Assurance. The author sheds light on this fascinating subject and does this in style that is eminently readable. A must-read for Retailers setting up a QA function, Suppliers, professionals in the areas of Quality Assurance and Certification and Inspection services."--Ram Ramaswamy, Global Program Manager, Commercial Inspection and Testing Services, Underwriters Laboratories, Inc.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.