Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in über 100 Filialen
Produktbild: Tokyo Double
Produktbild: Tokyo Double

Tokyo Double

Popout Citymap

(0 Bewertungen)15
90 Lesepunkte
Blätter und Karten
Blätter und Karten
8,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Di, 21.10. - Do, 23.10.
Sofort lieferbar
Versandkostenfrei
Empfehlen
Let PopOut Tokyo guide you around this wonderful city.

Tokyo, the city of shrines, shopping and sumo-wrestling, is a must-see on any traveler’s itinerary and this pocket-size PopOut Map is the ideal companion to help navigate your way around this immense city. Tuck it in a pocket or bag for quick reference, this compact, dependable, Tokyo city map will ensure you don't miss a thing.
  • Includes 2 PopOut maps – a detailed street map of Tokyo city centre as well as an overview map of greater Tokyo
  • Additional maps of Shinjuku, Ueno & Asakusa and the subway are also included
  • Handy, self-folding, tourist map is small enough to fit in your pocket yet offers extensive coverage of the city in an easy-to-use format
  • Thorough street index is also featured and cross-referenced to the map so you can easily find your destination
  • Hotels, restaurants, stores and attractions are all included on the maps

Contents include:
- PopOut Map of central Tokyo
- PopOut Map of greater Tokyo
- Detail map of Shinjuku
- Detail map of Ueno & Asakusa

Fold size: 3.74" x 4.33"
Sheet size: 8.5" x 9.75" (per sheet; 2 sheets)
Approx scale: 1:45,000 (Greater map); 1:20,000 (Central map) - the scales are approximate and should only be used as a guideline.

Inhaltsverzeichnis

1) Central Tokyo 2) Greater Tokyo 3) Shinjuku 4) Ueno & Asakusa 5) Subway Map

Produktdetails

Erscheinungsdatum
04. Januar 2024
Sprache
englisch
Auflage
3. Auflage
Seitenanzahl
2
Reihe
Popout Map
Verlag/Hersteller
Produktart
Blätter und Karten
Gewicht
35 g
Größe (L/B/H)
132/96/10 mm
ISBN
9781914515712

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Tokyo Double" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.