Petitioner or Partner als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

Petitioner or Partner

Multifaceted Insight into the Market Role of a Contemporary Purchaser on the Consumer Goods Market. Paperback.…
Buch (gebunden)
Practically all the modern approaches to marketing emphasise the necessity of building close (preferably long-term) relations with individual purchasers and to get them involved in shaping the marketing offer. Thus, the individualisation of mutual re … weiterlesen
Buch (gebunden)

36,90 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von 3 bis 5 Werktagen
Petitioner or Partner als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Petitioner or Partner
Autor/en: Agnieszka Izabela Baruk

ISBN: 3847379364
EAN: 9783847379362
Multifaceted Insight into the Market Role of a Contemporary Purchaser on the Consumer Goods Market.
Paperback.
Sprache: Englisch.
LAP Lambert Academic Publishing

6. Februar 2014 - kartoniert - 144 Seiten

Beschreibung

Practically all the modern approaches to marketing emphasise the necessity of building close (preferably long-term) relations with individual purchasers and to get them involved in shaping the marketing offer. Thus, the individualisation of mutual relations, whose effect is the mutual creation of values precious for the recipients and the offerers, fulfilling the role of equal market partners, is postulated. It is equivalent with the distinct broadening of the market role of recipients, who are not only the addressees of marketing activities - their purchasers and/or consumers, but who simultaneously become their co-creators, and even initiators. Attributing the due place on the map of marketing activeness to them and applying the marketing approach to each of them is, surely, not easy, all the more that it requires the most difficult change to take place, i.e. mental change, within which the introvert attitude must be replaced by the openness to new solutions. Moreover, it must occur not only among offerers, but also, simultaneously, among the purchasers themselves.

Portrait

Associate Professor Agnieszka Izabela Baruk is the employee of the Technical University of Lodz and the University of Life Sciences in Lublin in Poland. So far, there have been 425 print publications of her authorship, including 13 books that relate to issues of marketing, transactional and marketing personnel and their interrelationships.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.