Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
10% Rabatt10 auf Toniebox 1, Figuren & Zubehör mit dem Gutscheincode: TONIE10
Jetzt einlösen
mehr erfahren
Produktbild: Making Change Happen | Janice L. Herman, Jerry J. Herman
Weitere Ansicht: Making Change Happen | Janice L. Herman, Jerry J. Herman
Produktbild: Making Change Happen | Janice L. Herman, Jerry J. Herman

Making Change Happen

Practical Planning for School Leaders

(0 Bewertungen)15
620 Lesepunkte
Buch (gebunden)
Buch (gebunden)
61,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mi, 24.09. - Sa, 27.09.
Versand in 7 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
This is a book about change, leaders and a wide variety of practical planning tools designed to assist educational leaders in their responsibility to develop and maintain successful schools. It is designed to be used as a day-to-day reference book for those who are responsible for the direct change that improves the operations and output of their schools. The aim of this book is to help leaders become more knowledgeable and proactive, thus ensuring that all the changes will move in positive directions towards effective schools.

Inhaltsverzeichnis

How School Leaders Create Change
Blueprint for Leadership
Long-Term Planning
Building Blocks of Change
Short-Term Planning and Consensus Building
Basic Tools
Admistrative Frameworks for Planning
Workable Techniques
Facilitating the Planning Process
Effective Schools
Planning for School Success
School-Based Management
Planning for Shared Descision Making
Total Quality Management
Planning for 21st Century Leadership
Tying it all Together
Planning, Leadership, and Change

Produktdetails

Erscheinungsdatum
03. November 1993
Sprache
englisch
Seitenanzahl
168
Autor/Autorin
Janice L. Herman, Jerry J. Herman
Verlag/Hersteller
Produktart
gebunden
Gewicht
403 g
Größe (L/B/H)
235/157/14 mm
ISBN
9780803960961

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Making Change Happen" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.