Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Lolli-Pop | Massimo Gammacurta, Charles Matz
Produktbild: Lolli-Pop | Massimo Gammacurta, Charles Matz
(0 Bewertungen)15
120 Lesepunkte
Buch (gebunden)
Buch (gebunden)
11,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mi, 15.10. - Sa, 18.10.
Versand in 3 Wochen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Lolli-pop is the latest conceptual still life project by Italian born photographer Massimo Gammacurta. His lollies are edible icons. The brands are as sweet as candy for the palate and the eye. The brand association has in fact been replaced by a new meaning through the materiality and the abstract action painting dynamic gestures. When Massimo first distributed his lolli-pops on the Internet as an art experiment, interest amongst bloggers and fashionistas exploded. With this book, his lolli-pops of world renowned brands are released into the world once again for consumption, but now in print. . . Massimo Gammacurta lives in New York and has worked for publications and brands such as Details, Forbes, Nike, Lexus, Surface Magazine and Esquire UK. He has won many awards and participated in 2009 in the Sweet Fashion Exhibition in Cannes, France, The Master of Hasselblad Exhibition in Hong Kong, Copenhagen, New York and London, and the Instant Book Show in New York.

Produktdetails

Sprache
englisch
Seitenanzahl
80
Autor/Autorin
Massimo Gammacurta, Charles Matz
Illustrationen
zahlr. farb. Abb.
Verlag/Hersteller
Produktart
gebunden
Abbildungen
zahlr. farb. Abb.
Gewicht
417 g
ISBN
9789063692476

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Lolli-Pop" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.