Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Authenticity and the Experience Economy | Kun Dong
Produktbild: Authenticity and the Experience Economy | Kun Dong

Authenticity and the Experience Economy

An exploration of the backpacking industry in Asia

(0 Bewertungen)15
490 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
48,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Do, 25.09. - Mo, 29.09.
Versand in 5 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Backpacking as a lifestyle and as a business has significantly grown in many parts of the world. Asia has become a popular destination among Western backpackers for its low costs and varied landscapes and culture. Throughout, backpackers seek to avoid the packaged and arranged tours in search of an idealized authentic' travel. Through an exploration of backpacking culture in South-East Asia, this work explores the relationships of authenticity' and the experience economy' from within the paradigm of the tourism industry. Through discussions of how authenticity is staged and consumed in a tourism context, recommendations and branding strategies for backpacking markets in South East Asia are provided.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
16. September 2010
Sprache
englisch
Seitenanzahl
116
Autor/Autorin
Kun Dong
Produktart
kartoniert
Gewicht
191 g
Größe (L/B/H)
220/150/7 mm
ISBN
9783838397016

Portrait

Kun Dong

Kun Dong was born in China but has lived, worked and studied in Denmark for the last seven years. He has an MA in Tourism from Aalborg University, Denmark with a specialization in international tourism.

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Authenticity and the Experience Economy" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.