Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
10% Rabatt11 auf Tonieboxen, Figuren & Zubehör mit dem Gutscheincode: TONIE10
Jetzt einlösen
mehr erfahren
product
cover

Social Media Communication

Concepts, Practices, Data, Law and Ethics

(0 Bewertungen)15
665 Lesepunkte
eBook epub
66,49 €inkl. Mwst.
Sofort lieferbar (Download)
Empfehlen

This updated fourth edition presents a wide-scale, interdisciplinary guide to social media communication. Examining platforms like Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter and YouTube, the book analyzes social media's use in journalism, public relations, advertising, and marketing.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
18. Juli 2023
Sprache
englisch
Seitenanzahl
442
Autor/Autorin
Jeremy Harris Lipschultz
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Adobe-DRM-Kopierschutz
Produktart
EBOOK
Dateiformat
EPUB
ISBN
9781000910278

Portrait

Jeremy Harris Lipschultz

Jeremy Harris Lipschultz is Peter Kiewit Distinguished Professor in the UNO Social Media Lab for Research and Engagement, University of Nebraska at Omaha. He has published more than a dozen books over three decades about media, the Internet and social media communication. These include Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics (2019), Social Media Law and Ethics (2021) and Social Media and Political Communication (2022).


Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Social Media Communication" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Jeremy Harris Lipschultz: Social Media Communication bei hugendubel.de