Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Culture, Politics and Governing | P. Nickel
Produktbild: Culture, Politics and Governing | P. Nickel

Culture, Politics and Governing

The Contemporary Ascetics of Knowledge Production

(0 Bewertungen)15
535 Lesepunkte
eBook pdf
53,49 €inkl. Mwst.
Sofort lieferbar (Download)
Empfehlen
Culture, Politics, and Governing: The Contemporary Ascetics of Knowledge Production is a critical, interdisciplinary approach to how the practices that govern the production of knowledge and culture have material consequences for how we experience everyday life.

Inhaltsverzeichnis

1. Introduction: The Politics of Ascetics and Governing 2. Academies of Exhibition and the New Disciplinary Secession 3. The Man from Somewhere: Author, Affiliation, and Letterhead 4. The Institutionalization of Author Production and the Performance Imperative as an Ontological Fiction 5. Celebration and Governing: The Production of the Author as Ascetic Practice 6. Matterphobia and Matterphilia: Artistic Discourse and Ascetic Production 7. The Conclusion as the Contemporary Ascetic of Knowledge Production

Produktdetails

Erscheinungsdatum
10. Februar 2015
Sprache
englisch
Seitenanzahl
191
Dateigröße
2,43 MB
Autor/Autorin
P. Nickel
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Wasserzeichen versehen
Produktart
EBOOK
Dateiformat
PDF
ISBN
9781137401977

Portrait

P. Nickel

Patricia Mooney Nickel is Assistant Professor in the School of Public and International Affairs and Core Faculty in the ASPECT Program at Virginia Polytechnic Institute and State University, US. She is the author of Public Sociology and Civil Society (2012) and editor of North American Critical Theory after Postmodernism (Palgrave, 2012).


Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Culture, Politics and Governing" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.