Mistakes to Success als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Mistakes to Success

Learning and Adapting When Things Go Wrong. Paperback. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Throughout the nonprofit sector, successes are celebrated and mistakes tend to be deliberately forgotten. But, as Mistakes to Success: Learning and Adapting When Things Go Wrong makes clear, this is a lost opportunity. Discussing, analyzing and learn … weiterlesen
Taschenbuch

20,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von 3 bis 5 Werktagen
Mistakes to Success als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Mistakes to Success
Autor/en: Robert Giloth, Colin Austin

ISBN: 1450246834
EAN: 9781450246835
Learning and Adapting When Things Go Wrong.
Paperback.
Sprache: Englisch.
iUniverse

1. September 2010 - kartoniert - 264 Seiten

Beschreibung

Throughout the nonprofit sector, successes are celebrated and mistakes tend to be deliberately forgotten. But, as Mistakes to Success: Learning and Adapting When Things Go Wrong makes clear, this is a lost opportunity. Discussing, analyzing and learning from mistakes should be a common practice, which can strengthen the work of nonprofits.

Breaking new ground, Mistakes to Success provides a rich collection of revealing essays focused on failures in the field of community economic development. The authors, leaders in the nonprofit field, write with firsthand knowledge about a range of projects, including an ethnic marketplace in Chicago, a childcare assistance initiative in New York City, national workforce development initiatives and an innovative program to help working families purchase affordable used cars. These compelling stories provide valuable insights into what it takes to shape and manage complicated initiatives designed to improve opportunities for lower-income people and communities.

This collection will be a valuable resource for anyone interested in the challenges associated with social innovations, including program leaders, nonprofit advocates, policymakers, elected officials, foundation officers and members of the public.

"Researchers and practitioners jump at the chance to show their latest program impact results and share best practices. Asking them to acknowledge, much less discuss, their mistakes is like inviting them for a root canal. Yet, we learn some of our most useful lessons from our mistakes. The authors deserve gratitude from those interested in improving the practice of workforce and community development." - Chris King, Director, Ray Marshall Center, LBJ School of Public Affairs, University of Texas at Austin

"This volume offers a fascinating walk through a variety of social innovation programs that didn't succeed, or at least didn't work as planned. Key themes, such as defining what constitutes success, determining when a project's success should be judged, balancing or prioritizing among the multiple goals social projects often reach for, and building and sustaining organizational capacity are addressed in a variety of contexts, providing a rich set of insights for both program leaders and investors." - Maureen Conway, Director, The Aspen Institute Workforce Strategies Initiative
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

10 Ihr Gutschein AUDIOZEIT15 gilt bis einschließlich 14.04.2020 und nur für die Kategorie Hörbuch Downloads und Hörbuch CDs. Der Gutschein kann mehrmals eingelöst werden. Sie können den Gutschein ausschließlich online einlösen unter www.hugendubel.de. Der Gutschein ist nicht mit anderen Gutscheinen und Geschenkkarten kombinierbar. Eine Barauszahlung ist nicht möglich. Ein Weiterverkauf und der Handel des Gutscheincodes sind nicht gestattet.

12 Ihr Gutschein RABATT40 gilt bis einschließlich 11.04.2020. Sie können den Gutschein ausschließlich online einlösen unter www.hugendubel.de. Keine Bestellung zur Abholung in der Buchhandlung möglich. Der Gutschein gilt nur auf das Gravitrax Starterset (EAN: 4005556275908) und "Create Verrückte Weltreise" (EAN: 4005556008056) und nur solange der Vorrat reicht. Der Gutschein ist nicht mit anderen Gutscheinen und Geschenkkarten kombinierbar. Eine Barauszahlung ist nicht möglich. Ein Weiterverkauf und der Handel des Gutscheincodes sind nicht gestattet.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.