Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Better Living Through Bad Movies | Scott Clevenger
Produktbild: Better Living Through Bad Movies | Scott Clevenger

Better Living Through Bad Movies

(0 Bewertungen)15
200 Lesepunkte
Taschenbuch
Taschenbuch
19,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Fr, 26.09. - Di, 30.09.
Versand in 5 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
We've all heard that, "you learn more from failure than you do from success." Which means that all those hours spent watching crappy movies wasn't a waste of your precious and ever-dwindling life span; it was an education! And Better Living Through Bad Movies can show you how to extract the profound, life-affirming lessons from films like Battlefield Earth, Coyote Ugly, and Indecent Proposal.

In over 50 hilarious reviews, the authors show how you can use the worst movies ever made to improve your sex life (it involves cardboard cutouts and clog dancing), Apocalypse-proof your home (using the following materials: John Travolta, Kevin Costner, Sylvester Stallone and more Kevin Costner), and win omnipotence and a Happy Meal by solving Satan's Junior Jumble. You will also discover how to forge a love that will last a lifetime (by dating the moribund), use films like Batman and Robin and Star Wars: The Phantom Menace as grief counseling, and conquer the world using common fruit bats and dry cleaning fluid. And most important of all, you'll learn Hollywood's Ultimate Secret: Why Beaches and Armageddon are actually the exact same movie.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
11. Juni 2006
Sprache
englisch
Seitenanzahl
228
Autor/Autorin
Scott Clevenger
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Gewicht
377 g
Größe (L/B/H)
229/152/14 mm
ISBN
9780595400232

Entdecken Sie mehr

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Better Living Through Bad Movies" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.