Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Design Literacy: Understanding Graphic Design als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Design Literacy: Understanding Graphic Design

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
This updated version of the first book to provide explicit case histories of the successful marriage of form and content in graphic design explores more than 125 classic and contemporary works--30 of them brand new--explainting why they are aesthetic … weiterlesen
Taschenbuch

21,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Design Literacy: Understanding Graphic Design als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Design Literacy: Understanding Graphic Design
Autor/en: Steven Heller

ISBN: 1581153562
EAN: 9781581153569
Sprache: Englisch.
ALLWORTH PR

Juli 2004 - kartoniert - 433 Seiten

Beschreibung

This updated version of the first book to provide explicit case histories of the successful marriage of form and content in graphic design explores more than 125 classic and contemporary works--30 of them brand new--explainting why they are aesthetically significant and how they function as good design. These examples off a vast sampling of the taste of the aesthetic, political, historical, and personal issues that move today's global design community and fans.

Portrait

Steven Heller is author or editor of more than eighty books on graphic design, including The Education of a Graphic Designer, The Education of an Illustrator, The Education of an E Designer, The Education of a Design Entrepreneur, Looking Closer 4, 3, 2, and Looking Closer, all published by Allworth Press.

Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.