Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
50% und mehr sparen mit den eBook Schnäppchen der Woche >>
The Erotic History of Advertising als Taschenbuch
PORTO-
FREI

The Erotic History of Advertising

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Despite polls indicating the public would like to see less sex in advertising, Americans don't mean what they say, according to this exploration of erotic ads across the decades. Illustrations throughout.
Taschenbuch

21,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
The Erotic History of Advertising als Taschenbuch
Produktdetails
Titel: The Erotic History of Advertising
Autor/en: Tom Reichert

ISBN: 1591020859
EAN: 9781591020851
New.
Sprache: Englisch.
PROMETHEUS BKS

Mai 2003 - kartoniert - 300 Seiten

Beschreibung

Despite polls indicating the public would like to see less sex in advertising, Americans don't mean what they say, according to this exploration of erotic ads across the decades. Illustrations throughout.

Portrait

Tom Reichert, Ph.D., an Advertising Professor at the University of Alabama, has dedicated ten years to studying the prevalence of sex in advertising and its effect on persuasion. He has published on this topic in many scholarly journals, is a contributor to the Encyclopedia of Advertising, and is the lead editor and a contributor to Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.